Preskoči na glavni sadržaj

Valentinovo, antivalentinovo i mjesec ljubavi






Valentinovo ili Antivalentinovo?

Inače imam generalan stav da volim slaviti sve. Božić(oba), Hanuku, Valentinovo, Antivalentinovo... Ako se jede, pije i dijele pokloni, tu sam. Nemam nikakvih predrasuda prema "slavljima".

Okorjeli protivnici Valentinova, izvlače kao jedan od glavnih argumenata, komercijalizaciju istog. Američku izmišljotinu. Ako ćemo baš u detalje nismo li komercijalizirali i Božić? Dječji rođendani?Jeste li bili skoro na kojem? Počinju ličiti na mala vjenčanja. Uz pozivnicu sve češće dobijete i listu želja, razmaženog derišta. Komercijalizacija? Ma nee.

Zagovornici Valentinova kažu da treba slaviti ljubav. Lijepo! Ako je slavite i svaki drugi dan.

Moja druga polovica, jučer me iznenadila na pauzi i na posao mi je donio ružu. Nije me briga ako nisam cool što ću reći, ali jučer sam bila baš sretna, što nije u grupi Antivalentinova. Sretna sam i zato što je moj. Svaki drugi dan u godini. Što mi na neki utorak koji nema veze s Valentinovom, godišnjicom ili rođendanom, ostavi romantičnu poruku u kuhinji na šanku. Ili što me na sasvim nebitni petak u godini dočeka čokoladica na sjedalu od auta, kad krećem na posao. Za rođendane, Božiće i godišnjice poklanjamo poklone po principu: reci što želiš/trebaš i pravi se iznenađen/a. Da, neromantično, ali praktično. Bar nemamo pune ladice stvari koje ne trebamo. Držimo se za ruke dok gledamo film pokriveni dekicom. U gradu se rijetko držimo za ruke. Ja zujim po izlozima, a on ne skuži da me je izgubio. Nerijetko i obrnuto. On iznenadi i skuha ručak, a ja njemu napravim kolač koji voli (čitaj bilo koji ). Ne doručkujemo uvijek skupa, ali pijemo dugo zajedno kavu na balkonu.

I tako idemo iz romantike u antiromantiku. Iz
dana u dan. Iz godine u godinu. Skupa! I ne smeta nam ni Valentinovo ni Antivalentinovo u toj šetnji!

Primjedbe