Preskoči na glavni sadržaj

Ne trebaš se uklopiti u tuđu definiciju ljepote, da bi živjela zapanjujući i ispunjen život


Nedostaju mi dodiri. Nekako mi to najviše nedostaje u ovo ludo vrijeme. Ne oni intimni, ljubavni. Njih imam. Nedostaje mi da poletim prema nekome, koga dugo nisam vidjela. Zagrlim, onako iskreno. Čvrsto. Bez zadrške i upita smijem li. Nedostaje mi, da pružim ruku na poslovnom sastanku. Nedostaje mi “nazdravlje” kad kihnem. Mrski su mi oni optužujući pogledi.

To mi nedostaje. Puno više, nego trajni lak na noktima. Više me je strah, da nam hladna distanciranost ne postane svakodnevica, nego što me je strah mojih vlastoručno uređenih obrva.

Kada sam zadovoljna sobom, ne smeta mi izrast na kosi.  Mogu obući majicu benda koji slušam, minicu, tenisice i osjećati se kao milijun dolara, a pri tom srušiti sve prihvatljive standarde onoga što lijepo, nekom jeste.

Volim mijenjati frizure, boje kose. Volim se i našminkati, obuti štikle.

Ali ne vrijedi to ništa, ni ne pokušavam, onda  kada se iznutra raspadam!

Slijedi do u detalje, određene upute i izgledat ćeš bolje...

… izgubi kilogram ili dva. Možda više.

Popravi make-up. Uredi obrve. Iscrtaj ih na pravi način. Pojačaj lukove i ispuni praznine.

Stavi korektor. Sakrij podočnjake. Napuči usne.

Ofarbaj se u plavo (muškarci više vole plavuše). Napravi valove u kosi. Trudi se satima, da izgledaš kako se nisi uopće trudila.

Kupi modernu odjeću. Bit ćeš ljepša, s onom kombinacijom, iz one high street trgovine, koju si vidjela na onom “in” portalu.

Budi manje ti. Nema veze… samo budi lijepa. Jer to je sve što žena treba biti.

I ti vjeruješ.

Jer nigdje ne čuješ, da budeš najbolja verzija sebe. Nitko ti ne govori da budeš duhovita, radoznala, zanimljiva, inteligentna, nespretna, načitana, luda, radoznala…

A trebali bi. Jer postoji toliko stvari koje možeš i trebaš težiti biti, osim truditi se udovoljiti, prihvatljivim standardima ljepote.

Čitaj! Idi na seminare. Sudjeluj u raspravama. Budi radoznala.

Pokušaj shvatiti, nepoznate stvari.  Propituj općeprihvaćeno. Istraži što ne razumiješ. Budi inteligentna.

Pozdravi. Nasmij se. Pomogni kad možeš. Prenesi znanje. Poduči. Saslušaj. Otvori srce. Budi ljubazna!

Putuj ako i kad možeš. Istražuj nove stvari, nepoznate kulture. Napravi ono što si oduvijek htjela. Pokušaj učiniti nešto novo. Nešto što nikad nisi. Skupi hrabrost i riskiraj. Ne daj da te obeshrabre. Razuvjere! Usudi se! Budi luda. Budi divlja!

U svijetu laži, obmana i prevara, ti budi istina. Ne boj se. Suprotstavi se. Budi iskrena!

Bori se! Protiv nepravde. Za one, koji se ne mogu sami boriti. Za stajališta do kojih  ti je stalo. Budi borac!

Slikaj. Zamrljaj se bojama. Pjevaj. Piši. Sviraj. Smij se. Trči ako nikad nisi trčala. Spotakni se. Padni. Budi nespretna!

Budi spontana, budi umjetnica, budi vrckasta, budi empatična, budi vrijedna, budi talentirana, budi odana, budi snažna, budi samopouzdana! Preokreni svijet svojim talentima. Budi promjena.

Budi ona koja si oduvijek htjela biti! Budi jedinstvena, budi drukčija, budi original! Budi ti!


Razvijaj svoje iznimne kvalitete. Rasti! Ostvari snove. Ili bar pokušaj! Ali budi zadovoljna!

Ne definira te odjeća, frizura, šminka. Ne definiraju te modni trendovi, kilogrami. Definiraju te postupci, znanje, sposobnosti.

Ne trebaš se uklopiti u tuđu definiciju ljepote, da bi živjela zapanjujući i ispunjen život.

Ne dopusti im da te uvjere, kako je biti lijepa, jedino što trebaš biti. Budi posebna. Budi ti!

Biti vlastita verzija nevjerojatnoga, je puno moćnije od  samo “biti lijepa”.


S APortal-a


Primjedbe