Preskoči na glavni sadržaj

Zašto 2021. godina, ne bi bila najljepša godina u mom životu

 


Previše nas slijepo vjeruje, u percepciju svijeta, koju nam serviraju mediji.

Pogleda usmjerenog na bolesti, političke podjele, ekonomske prevrate, ekološke katastrofe, glad i ratove.

Mrak!

Da, istina! To  jeste ono što se događa u svijetu. Ali što je sa svim ostalim? Realan pogled na svijet, možeš imati tek kad promotriš  cjelovitu sliku.

Ne pratim konstantno vijesti! Ne pratim, jer mi crpe energiju.

Pandemija, ekonomska kriza, potresi...

Da! Ali i  golem broj  ljudi, koji pokazuje zapanjujuće suosjećanje, spremnost da nesebično pomogne i da konačno to i učine.

Preživjela sam hrpu “najgorih godina”. Slušala sam, nebrojeno prijetnji kako nas “najgore” tek čeka.

I u svemu tome je bilo istine. Ali i svijetla i optimizma.

Ima svijetla i sada. Makar onih mojih osobnih, malih svjetala, koji skupljeni u kup, mogu napraviti eksploziju veselja.

Radila sam prošli tjedan 12-ak sati u prosjeku. Padala sam s nogu, od umora. Bilo mi je teško i bila sam iscrpljena.

Ali...

-Imam posao koji obožavam. Radim.

-M. je bio na godišnjem i svaki dan me dočekao, s toplim i ukusnim ručkom! A onda ... smiksao bi Pinna Coladu za mene ili bismo sjeli  i pili pivo iz iste boce.

-Svaku večer smo gledali filmove.

-Jednu večer, dok su mi se oči zatvarale same od sebe, a mislila sam da Fran već spava, došao je tiho do mene, poljubio me i rekao: “Samo sam ti htio reći da te volim, mamice!”

-Tatini nalazi su dobri!!!

-Prijateljica mi je kupila haljinu, koju sam dugo gledala. Dok sam vrištala da je ne mogu uzeti, ona je vrištala kako je i ona dobila haljinu koju je htjela od sestre i red je da se lanac nastavi.

-Brat je proslavio 19 g.braka. 19!

-A.se operirala. Operacija je prošla u savršenom redu! Bit će sve u redu! Baš kako treba.

Svijet se nalazi u neprekidnoj krizi. Socijalnim i ekonomskim previranjima!

Ali ima i nevjerojatnih ljudi oko svih nas! Sanjara, entuzijasta, vizionara! Boraca!

Sretna sam što ih vidim oko sebe i što ih imam na svojoj strani! Optimistična sam u pogledu na budućnost! Svi bismo trebali biti.

Da, svijet je trenutno kaotičan. Bit će sigurno još neko vrijeme.

Ali to je život. Sve u njemu,  naprosto tako funkcionira.

Da bi izgradili nešto novo i bolje, mora se srušiti ono, što se ionako, urušavalo samo od sebe. Što je bilo trulo i što se raspadalo. Graditi nešto novo, možemo samo ako potražimo skrivene, pozitivne stvari, tamo gdje ih drugi više ne vide. Tamo gdje ih, malo tko uopće i traži.

Zašto 2021. godina, ne bi bila  najljepša godina u mom životu?

Zašto se ne bih usredotočila, na ono što je pod mojom kontrolom (obitelj, prijatelji, osobni razvoj), umjesto da brinem  o stvarima koje ne mogu kontrolirati?

Toliko je onoga što me veseli, čemu se radujem, što volim!

I to je ono u što trebam usmjeriti svoj pogled. To je moj prozor, u onaj bolji svijet!


S APortala


Primjedbe