Preskoči na glavni sadržaj

Inteligentan muškarac, bira inteligentnu ženu




Ne vjerujem u teoriju da se muškarci boje pametnih žena!

Da onda kada biraju, biraju lijepu, ali ne nužno i pametnu ženu.

Jer će ona inteligentna, imati veća očekivanja, jer će u njoj vidjeti  “suparnika”, jer će mu zbog toga patiti ego. Jer... jer...

Možda...

 Iako ne! Ne vjerujem.

Ja sam žena, ali evo kako ja to vidim.

Naravno da mi je (nekada kad sam izlazila) bilo bitno, da mi se netko fizički svidi. Da me privuče. Da ima “ono nešto”. Nemojmo biti licemjerni! Većinom jesmo takvi!

Ali za ozbiljnu vezu, nije bitno samo i jedino to. Bitan je cijeli paket.

Ne mogu zamisliti da bih bila, s (meni) fizički privlačnom osobom, s kojom nemam o čemu razgovarati. S kojom ne dijelim zajedničke interese. S kojom nemam slična ili ista uvjerenja. Koja je hladna i proračunata.

Moji “prohtjevi” nisu nužno univerzalni. Muškarac s kakvim bih ja izašla, možda nekim drugim ženama ne bi bio ni na kraju poduže liste.

Nisam bila od onih, koje su zanimale imovinske kartice, popis nekretnina, vozni park. Nisam gledala rodoslovlje u zadnjih nekoliko generacija. Nije trebao imati “besprijekornu povijest”, bez “velikih” ljubavi, bez života vrijednog spomena, prije mene. Nisam tražila na uvid diplomu fakulteta. Nije morao biti određene visine, imati točno određenu boju kose ili očiju.  Nije trebao biti macho po nečijoj, tuđoj, definiciji!

Mogao se, netko drugi, pitati zašto sam pobogu s njim. Mogli su to isto pitati i njega.

“Ono nešto”

Ali ako je on imao baš “ono nešto”, ako je bio pažljiv i ako je pokazivao da mu je stalo, ako mi je s njim vrijeme prolazilo u trenu, ako sam voljela s njim razgovarati, raspravljati, ako smo saznavali nove stvari i učili jedno od drugog, ako mi je bio i partner i prijatelj, ako mi je bilo ugodno u njegovom društvu, ako sam s njim ja mogla biti ja, bez glume, bez potrebe da se pretvaram da sam netko drugi,  on bi po mojoj definiciji bio “taj”. Tuđe me nisu zanimale.

Ljepota osobe, s kojom nemam o čemu razgovarati, koja mi ne može replicirati, koja šuti kad god se povede neka “ozbiljnija” tema, od koje nemam što naučiti, koja mora “negdje” provjeriti svaku informaciju, koja je drska, nema trunka empatije, koja gazi preko leševa da bi došla do cilja, kojoj su trač i spletkarenje jedini hobi, oprostite, ali fizička privlačnost takve osobe, jednostavno neće biti dovoljna. Ni u vezi, ni u bilo kakvom drugom odnosu!

Inteligentan muškarac, inteligentnoj ženi imponira!

Inteligentna žena je izazov!

Vjerujem da iz istog razloga, inteligentnom muškarcu, samo izgled, bez ikakve podloge, neće biti dovoljan! Inteligentan muškarac, bira inteligentnu ženu! Bira cijeli paket! Inteligentna žena, njemu je izazov, a ne prijetnja!

Ako o ozbiljnim vezama pričamo.

Ako se radi samo o kratkotrajnoj zabavi, to je već, neka druga priča! 


S APortal-a

Primjedbe