Preskoči na glavni sadržaj

Ne bi nas smrti trebale podsjećati na ono što je bitno!

 


Prije nekoliko dana, umrla je moja baka. Nije bilo iznenada. Nije bila teško bolesna. Jednostavno je zaspala.

Znam da je tamo gore sretna! Poznavajući nju, vjerojatno prepričava novosti, svima onima, koji su otišli davno prije nje. Ili se nezaustavljivo prisjeća.

Gledam tatu. Volio ju je. Volio je svoje roditelje. Onako, kako to više, ne viđamo često. Učila sam od njega. Svakim danom. Samo da ga gledaš, od tog čovjeka možeš naučiti više, nego iz tisuće tuđih priča. Još učim!

Moj oslonac

Nemam većih uzora od njega i mame.

Te neke “nove” i moje generacije, često zamjeraju svojim roditeljima i revolucionarno mijenjaju odgojni princip, kad sami postanu roditelji. Ili su bili prestrogi, ili su premalo sudjelovali, ili nisu pokazivali emocije, ili su ih “davili” pažnjom, ili im nisu bili “prijatelji”.. i onda kada ih vole, nalaze mane i znaju da  mogu bolje od njih.

Ja nemam što zamjeriti. Ja se nadam, da sam od svojih naučila. Ne bih ništa mijenjala. Sve je bilo baš kako je trebalo biti i zahvalna sam im za svaki pojedini trenutak. Za svu ljubav. Strpljenje. Žrtvu. Sav trud. Svu snagu koju su crpili, tko zna odakle, onda kada im je bilo teško, a bilo je.

I što da onda mijenjam? Mogu samo pokušati kopirati. Mogu se nadati da ću biti uspješna k’o oni. Očekivati, da će jednom za 20-ak, 30 godina, netko isto tako misliti o meni.

Mogu se truditi. Biti bolja kćer. Sestra. Bolji roditelj. Bolja supruga. Bolji prijatelj. Kolega, Čovjek. Biti netko na koga će biti ponosni.

Život prolazi!

Uzimamo ga zdravo za gotovo. Mislimo da imamo sve vrijeme svijeta. I trošimo ga uzalud.

Na ljude koje toga nisu vrijedni.

Na poslove koje ne volimo.

Na dosadne filmove.

Na senzacionalističke naslove.

Na loše vijesti. Na paniku. Na strah.

Na prepucavanje.

Na dokazivanja da smo u pravu.

Na “zašto”. 

A dok ispravljamo krive Drine, mogli smo se...

Smijati. Družiti. Igrati. Voljeti. Grliti. Pokazati da nam je stalo. Učiti. Napredovati. Rasti. Ostaviti trag!

Postati bolji mi, od nas jučer.

Tako se mijenja svijet. Mijenjanjem sebe! Drugi se mogu promijeniti samo, ako to sami žele!

Ne bi nas smrti, trebale podsjećati na ono što je bitno.


S APortal-a

Primjedbe