Preskoči na glavni sadržaj

Emocionalni vampiri


Oduvijek sam bila popriličan cinik! Nekada, i zagovornik teorije, da su pesimisti bliži realnosti, nego što će to optimisti ikada biti!

Godine su učinile svoje! Valjda stariji ljudi, nekako po defaultu, postaju pekmezasti! Iako je sarkazam teško izbiti iz mene, pomalo sam se, s godinama, približila klasi optimista! Nije se dogodilo preko noći!

Ne hodam s cvijećem u kosi s dva podignuta prsta i ne ljuljam se u ritmu glazbe. Iako mi se ponekad čini da je upravo tako. Naučila sam samu sebe kako reagirati u negativnim situacijama i da se ne treba stalno opterećivati lošim scenarijima!


Ali kako to u životu obično biva, kad si najponosniji na happy pozitivnog sebe, život ti pošalje nekoga da te testira. Da vidi jesu li tvoje "pozitivan ja" priče, samo "priče".
Pošalje ti k'o "za vraga", nekoga, tko je žrtva svake situacije. Tko u svemu negativnom vidi krivnju drugih. Nikada u sebi. Tko gleda sve s visine. Drugi su ili gluplji ili ružniji ili oboje. Uvijek su u pravu i ničim što kažete ih ne možete uvjeriti u suprotno!
"Dementor" ti izsisa, malo po malo svu pozitivu u koju si se mjesecima kleo.
Tvoji argumenti, koliko god ti zvučali uvjerljivo, do njih ne dopiru.
Počinješ gubiti živce i razum, ali onda ti se javi onaj happy ti, kojeg su pokušali ubiti i vikne:
"Zašto im puštaš da trate tvoje vrijeme, širenjem negativne energije! Bježi! Makni se! Budi s pozitivnim ljudima!"

Okreneš se i odeš. Ali naučiš. Takvi ljudi, su mene doveli do toga da procijenim tko i što je doista važan(važno) u životu! Moje reakcije na iste ljude i slične situacije, sada su znatno drugačije! I na tome sam im zahvalna. Sami odlučujemo! Mi smo ti koji kreiramo vlastito raspoloženje! Ne oni!
A ja? Ja samo želim biti jedna od onih, koji će ljude ostavljati u boljem raspoloženju nego su ih našli jer...

"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel."
Maya Angelou



Primjedbe