Preskoči na glavni sadržaj

Prakticiraj ono što govoriš


Danas sam iz auta ugledala djevojku. Hodala je pločnikom i bila toliko sretna da nije skrivala osmjeh s lica! Cijela je, naprosto zračila. Nikad je prije nisam vidjela. Vjerojatno neću ni poslije, ali bio je to jedan od onih trenutaka kada i ti razvučeš osmijeh i preplave te pozitivne emocije. Volim ljude koji se smiješe. Koji šire pozitivnu emociju! Kažu nema više takvih! Ljudi se više trude oko samopromocije, nego oko stvarnog života! Izađu pa umjesto da se druže, hvataju desni poluprofil 34 puta. Sve dok nije savršen za konačni photoshop. Tagiraju se na društvenim mrežama, s prijateljima koji jesu i nisu tu, kako bi skupili društveno prihvatljiv broj „lajkova“! Dok se pakira za novo putovanje, razmišlja se više, o tekstu ispod fotografije za publiku, nego o otkrivanju lokalnih tajni. Kupuje se auto da se zadivi susjed. A odjeća za subotnju špicu! Ako bude sreće, jedan od 30-ak fotoreportera, će uhvatiti baš njih! Titulu na poslu i status veze ažurira se dovoljno često da „neprijatelj“ svisne od ljubomore. Tanjur na večeri se slika, prije nego se uzme pribor za jelo. Jer; ne može se izaći, a da svijet ostane uskraćen za tu informaciju. Dijele se humanitarne objave, da se pokaže socijalna osviještenost. Istovremeno se okreće glava od osobe, koja prodaje novine za beskućnike! Naglašava se koliko si „cool“ jer si adrenalin frik, imaš piercing ili tetovažu. A zapravo baš zato što se to toliko mora naglašivati, možda i nisi toliko cool! Je li selfmarketing postao bitniji od realnosti? Sami odlučujemo po čemu cijeniti ljude! Ja volim one koji se smiju i smiješe i kad ih ne slikaju! Ja volim one koji ne okrenu glavu kad ih netko zamoli za pomoć. One kojima nije "ispod časti" prvima pozdraviti. Koji će pridržati vrata, kad vide da imate pune ruke! Volim one koji će u trgovini, složiti majicu nakon što su je pogledali, umjesto da je bace na hrpu! Volim one koji stanu na pješačkom i kad im se žuri i pri tom me nije briga što voze! Volim one koji se zahvale, a ne one koji se hvale! "Cool " su mi nečiji stavovi i ponašanje. Nije mi "cool" netko, samo zato što to neprestano ponavlja za sebe! Ako se selfmarketing ne podudara s realnošću, sorry, neće me impresionirati! Moj "lajk" ide samo onima, koji prakticiraju ono što govore!

Primjedbe