Preskoči na glavni sadržaj

Djed Božićnjak i druge „vjere“

                   

Božić je! Velik dio, ovog djela svemira, danas slavi! Neki se vesele, neki se rugaju komercijalizaciji, neki ga ignoriraju, a neki će ga tek slaviti! U kojoj god grupi bili, želim vam da ste toliko sigurni u svoje uvjerenje, da poštujte ono drugo! Nikad nisam razumjela, zašto netko ima problema s tuđom „vjerom“. Alah, Isus, Buda, Ana Bučević, Uskršnji Zeko...

Moj osmogodišnji sin, je do nedavno „vjerovao“ u Djeda Mraza (Božićnjaka). Sumnja, doduše, već duže vrijeme! Pitao me, prije dva Božića, kako Djedica stigne sve u jednu noć i davao primjere iz fizike, koje bih ponovila da razumijem. Problem sam riješila tako, što sam googl-ala kućicu u Laponiji, dotičnog bradatog gospodina. Kupila sam mir na neko vrijeme.

Svake godine je s jednakim entuzijazmom, pisao Djedu i primao pisma od njega! Mislila sam da sam sigurna još neko vrijeme. A onda me uhvatio na foru. Rekao je da želi iPHONE X, za ovaj Božić. Naravno da sam odgovorila da nisam s Marsa pala! Dočekao me je pobjedonosno;

„Aha znao sam da ti i tata kupujete poklone. Ne želim iPHONE! Samo sam htio znati.“

Nakon svega toga sam je sebe, ponovno, reprogramirao na priču o Djedu Mrazu, sobovima i tome kako ćemo im peći keksiće i ostaviti toplo mlijeko. I jesmo! Osmu godinu zaredom! Zna dijete istinu, ali veseli ga cijela ta priča i nastoji euforiju i sreću podijeliti s drugima! Sad ima i modificiranu verziju svog „uvjerenja“. Djed Mraz postoji, ali ne nosi darove!


Volim vidjeti ljude sretne! Ako Vas je do toga doveo Isus, Muhamed ili Abraham, sasvim je svejedno! Ako ste, pak od onih sklonih mišlju, da ovi od gore žive u zabludi, opet o.k. Vjerujte u koga hoćete! Ili ne vjerujte, ako vas to čini sretnim!


Ako ste među onim sretnicima, koji su se jutros probudili u toplom domu, sa svojom obitelji, već imate razloga za osmjeh i slavlje! Makar vam uvjerenja i ne dopuštala da slavite Isusov rođendan! Ako ste ipak od onih koji danas slave, čestit Vam Božić!



Sretni i veseli blagdani!




Primjedbe