Preskoči na glavni sadržaj

Postblagdanska zbunjenost


Zbune li vas ovi blagdani u sred tjedna? Mene da. Ne znam tko sam, gdje sam niti kada sam. Sinoć sam, tako, samu sebe uvjerila da je ponedjeljak. U mom djelu grada, smeće se odvozi utorkom ujutro. Ponosna na sebe, što sam se toga sjetila, unatoč blagdanskom ludilu, požurim odvući kantu za smeće ispred dvorišta. Ponos je bio još veći, kad sam shvatila, da se nitko od susjeda nije sjetio izbaciti kantu na ulicu. Nitko osim mene! Naša kanta je stajala, van dvorišta, usamljeno čekajući jutarnji odvoz. I naravno da mi to nije bilo sumnjivo. Pa normalno da su svi u ulici zaboravili, nakon dvodnevnog prežderavanja i pijančevanja. Nadodajmo tu i apstinencijsku krizu, zbog neodlaska na posao, jasno je da su ljudi zaboravili izbaciti smeće. Svi osim mene, dakako! Rijetki ostanu sabrani u ovakvim situacijama. I cijela ova priča o postblagdanskoj zbunjenosti, bi bila posvećena mojim dragim susjedima, osim... jučer nije bio ponedjeljak! Danas je četvrtak, a sljedeći odvoz smeća je u subotu! I stoji na uglu, usamljena kanta!

Primjedbe