Preskoči na glavni sadržaj

To tinder or not to tinder


„Prijavila sam se na Tinder!“ ispijajući duži gutljaj kave, reče moja susjeda.

Držim šalicu u ruci i gledam ju tupavo. „Tinder, kažeš? Aha, a to nije izmišljotina iz američkih serija, to stvarno postoji?“

„Hahaha! Luda si!“

S obzirom na to da uglavnom nisam ozbiljna, ljudi misle da sam neozbiljna i kada sam smrtno ozbiljna! A sad sam bila smrtno ozbiljna! Nasmijala sam se! Ne mora ona znati da mi je i Iskrica bila teška avangarda. Naravno da znam za Tinder!

Tina je u svojim tridesetima. Žena s najljepšim očima koje je svijet vidio. Zgodna! Zaposlena! Dobra! Možda i predobra pa uglavnom redovito, naleti na idiote!

„Ahm! If you don't mind me asking, kog vraga će tebi Tinder?!“ uzmem keksić i zgrabim svoju šalicu!

U vrijeme kad smo ja i dinosauri izlazili, neposredno pred veliki prasak, upoznavali smo dečke (cure) na gitarijadama, koncertima, studentskim party-jima. Malo bi se "gledali". Upoznavali preko prijatelja od prijatelja koji je dobar s "njim"...

I onda... trepneš okom; Iskrica! Trepneš dva put, Tinder, Badoo... Kad sljedeći put trepnem, auta će letjeti, a teleportacija će biti passé!

Uzmem njezin mobitel da proučim kako to funkcionira. Moram ići u korak s vremenom, je l'te!

Ukratko; nakon tečaja upoznavanja zaista jednostavne aplikacije, dobila sam doživotnu zabranu približavanja Tininom mobitelu. U 3 minute i 47 sekundi, koliko sam držala mobitel u ruci, uspjela sam napraviti kaos na aplikaciji. Povezati je s nekoliko likova manje više čudnih profila, ugovoriti 4 blind date-a i samo jedne zaruke! Netko drugi bi me nazvao proaktivnom, Tina ne! Ona me gađala vazom! I posudom za keksiće! I keksićima!

Dakle, Tinder-oljupci, ja vam želim svu sreću svijeta na Tinderu i van njega! A što se mene tiče...

Nekako mi je drago da je era "dejtanja" iza mene!

Tinder mene ne bi preživio!

Primjedbe