Preskoči na glavni sadržaj

Sitnice bez kojih se ne može



Kad „skokne“ do trgovine, na minuticu, kupiti par sitnica, koje je zaboravila u tjednom „Shoppingu“, žena se vrati, u prosjeku nakon nekoliko sati i s 12 vrećica „sitnica“. Iako ja nisam takva, moj muž se zna često ponuditi da obavi tu vrstu „Shoppinga“, umjesto mene. Da ne postanem jedna od „takvih“ žena. Vrati se u pravilu nakon nekoliko sati i s 12 vrećica "sitnica". „Što si ono rekla da treba kupiti?“ „Kruh, mlijeko, papriku, sir i sprej protiv mrlja! Zapiši!“ „Ma ne treba! Što ću to pisati? Treba uzeti samo kruh, mlijeko i sir! „I papriku i sprej protiv mrlja! Zapiši!“ „Ma da, da! I papriku i sprej protiv mrlja!“ Nije zapisao! Nakon što sam očistila kupatilo, usisala cijelu kuću i obrisala prašinu, shvatim da je prošlo već neko vrijeme! Puno vremena! Netko lupa nogom na vrata. Oprezno otvorim i vidim ga s 3 velike vrećice u svakoj ruci i jednom manjom u zubima. „Sprema se rat?“ upitam znatiželjno. „Ma ne, vidio sam par stvari na akciji. Trebat će nam!“ Raspremamo vrećice. Zajednički! Kako partneri to čine! Izvadim oveću količinu mesa. Brdo voća. Tri paste za zube i nekoliko različitih gelova za tuširanje. Nešto piva i vina! Vidim njega, kako vadi zalihu slatkiša, na kojoj bi nam pozavidio i Kraš. Kupio je i nekoliko vrsta soka, jer se nije mogao sjetiti, koje ono potomci vole. Jabuku, crni ribiz, borovnicu ili naranču! Najjednostavnije je kupiti sve! Da se nitko ne nađe uvrijeđen. Čisto onako usput, oboje djece najčešće piju vodu! Napokon smo raspremili vrećice i mogla sam završavati ručak. "Dodaj mi paprike! Ti, molim te, izreži kruh!" "Što mi nisi rekla da nema paprike i kruha? Pa sad sam bio u "Shoppingu"!"

Primjedbe